Имам идеята да монтирам турбина на алфата .. дали може да се монтира ? За турбина гледах .. по дискавъри че слагаха от голф ГТД и от камион .. в смисал има ли значение от кво е турбината ? и има ли някой които да е сложил такава на 155 .. говоря не фабрична .. поздрави
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо на 155
Collapse
X
-
Тагове: Няма
-
Това с поставяне на турбо не е като да направиш снежен човек от пластелин и да му туриш клечка от кибрит за носТрябват пари,време,нерви и познания
Иначе коляновия вал на 2,0 можеби има нещо общо като на Ланча мотора,не съм сигурен,само конфигурацията диаметър/ход може да е същата.Същата е и при Типо 2,0 16в
Аlfa 164 Super 2.5TD
-
xx
Първоначално публикувано от virusalfaТова с поставяне на турбо не е като да направиш снежен човек от пластелин и да му туриш клечка от кибрит за носТрябват пари,време,нерви и познания
Иначе коляновия вал на 2,0 можеби има нещо общо като на Ланча мотора,не съм сигурен,само конфигурацията диаметър/ход може да е същата.Същата е и при Типо 2,0 16в
Comment
-
xx
Първоначално публикувано от ALFA CORSEМай за тази говори Еньо
бтв мерси хубавите снимки аз ще ги кача и ще покажа на майстора да добие представа .. поздрави
Comment
-
тъпа раута... но според мен проверяваш колко ти държи мотора... ако няма да го бараш.... ако ще го бараш издирваш си кована карантия.... и после отваряш някое каталогче за турбини... гледаш кривите на дебит/ налягане - преценяш в какви режими ше го караш тва магаре , гледаш цената на турбота и ако ти отърва го почваш.... после кулър , по големи инжектори - помпа , и накрая черешката на тортата елетроника.... и там една торба пари и с повечко късмет след месец два... ще си караш коравото магаре....
Но ако питаш мен я земи си намери един компресор от тея старите мерцедеси , закачаш го с ремък надуваш до към 0.7-0.8 бара и ше литне тая пуста кочина.....
Тук имам едни двама познати с едни мошни wv-та единия с компресор а другия сега се турбинира с някво КК , та с почти нормална карантия тъпия голф (с по висока гарнитура на главата) си лети... ма пусто няма дино да го видим колко коня е
а тоя пич пък с копресора е с елетромагнитен съединител и като си кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....
Информация колко щеш само чете иска....
Comment
-
xx
Първоначално публикувано от Alexander_pavlovслед месец два... ще си караш коравото магаре....
Но ако питаш мен я земи си намери един компресор от тея старите мерцедеси , закачаш го с ремък надуваш до към 0.7-0.8 бара и ше литне тая пуста кочина.....
а тоя пич пък с копресора е с елетромагнитен съединител и като си кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....
Информация колко щеш само чете иска....
поздрави
Comment
-
Re: xx
Първоначално публикувано от elenkofПървоначално публикувано от Alexander_pavlov..........и кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....
Информация колко щеш само чете иска....
поздрави
Comment
-
Re: xx
[quote=Alexander_pavlov]Първоначално публикувано от elenkofПървоначално публикувано от "Alexander_pavlov":8abmtak7..........и кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....
Информация колко щеш само чете иска....
поздрави[/quote:8abmtak7]
почти всяка седмица пътувам до Ст. Загора .. ако се оговорим нещо може да се видим ..поздрави бтв ще чакам снимки от голфа .. да видя за кво става въпрос
Comment
-
Re: xx
[quote=elenkof]Първоначално публикувано от Alexander_pavlovПървоначално публикувано от elenkofПървоначално публикувано от "Alexander_pavlov":28qb7fec..........и кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....
Информация колко щеш само чете иска....
поздравипоздрави бтв ще чакам снимки от голфа .. да видя за кво става въпрос[/quote:28qb7fec]
поздравирокс
Comment
-
xx
моя майстор ми каза че нямам мозак ..турбината до колко знам е от форд косуарт и трябва да се сменят лагерите .. чакам идеята с компресора ..
поздрави
Comment
-
според мен на първо време може само да се монтира компресора... и да започне да се надува по малко.... все пак стандартната електроника / дебитомер/ дюзи имат малко запас.... и мисля на по ниски налягания че ще си работи колата.... това според мен е нормания начин , от там на татък се почва страшното.....
но разликата с компресора ще е още доло на ниски обороти и ще си личи много ! който се е качвал на кола с компресор ще ме разбере.... а за липсата на турбо лаг няма да говорим..... а за любителите на съскането (блоуоф) да знаят че пак ще го има.... но е добре да се вкара пак в смукателите.... преди дебитомера защото на моменти сместа ще е прекалено богата (понеже тоя въздух е отчетен от дебитомера)......
сектанти иди ги разбери !
Comment
Comment